PumaM1 kohtaa Suomen Cupissa Kosken Kaiun
M1Julkaistu: 03.09.2024 17.56

PumaM1 kohtaa Suomen Cupissa Kosken Kaiun

Lentopallon Suomen Cupissa on tällä kaudella mukana peräti 30 joukkuetta, kun 9 mestaruusliigajoukkuetta saavat seurakseen 12 ykkössarjajoukkuetta ja lisäksi 9 jengiä kakkosesta. Miesten pelit alkavat suoraan 2. kierrokselta, jonka otteluparit arvottiin virallisesti maanantaina 2.9. Puma-Volley M1:n nimi nousi 4-lohkon vierasjoukkuekorista viimeisenä pallona, mikä tiesi, että kohtaamme ensimmäisessä cup-ottelussa 2-sarjajoukkue Kosken Kaiun. Ottelu pelataan Koskella lauantaina 19.10. klo 17 alkaen.

Videohaastattelussa PumaM1:n päävalmentaja Iska Tuominen kertoilee, millä mielillä cup-otteluun valmistaudutaan ja miten harjoittelu on sujunut.

PumaM1:n kausi ykkössarjassa alkaa sunnuntaina 29.9. klo 17 kotipelillä Pälkäneen Luja-Lukkoa vastaan.

Puma-Volley M1 kannattaa seurata Instagramissa ja Facebookissa, josta meidät löytää tunnuksella @pumavolleym1

Valokuva: Paul Laurell