Kiinnostaako toimia valmentajana tai apuvalmentajana PuMassa?

• Meillä on seurassa lähes sata valmentajaa, hyvä henki ja yhteistyö valmentajien kesken. Valmentajilla on toimiva sijaistusjärjestelmä ja osaamista löytyy seuran sisältä vetää teemaharjoitteita, leirejä tms.
  • Osa valmentajia on ns. vapaaehtoisvalmentajia. Heille ei makseta palkkioita; motivaatio valmentamiseen lähteen omien lapisen valmentamisesta, halusta tehdä nuorisotyötä tms. Seura maksaa valmentajien kouluttautumisen Lentopalloliiton kursseilla ja tukee ja mentoroi vapaaehtisvalmentajia. Valmentajat ovat myös oikeutettuja matkakorvauksiin seuran taloussäännön määräämällä tavalla.
  • Otamme seuraan myös valmentajia, joille maksetaan korvausta osaamisen mukaan. Meillä on mm. useita nuoria valmentajia pienellä korvauksella.
  • Kaudelle 2024-25 etsimme täyspäivästä palkallista toiminnanhoitajaa ja lisäksi mahdollisia osapäiväisiä valmentajia.
  • Nuoret tarvitsevat kipeästi lisää ohjaajia. Tavoitteemme on lisätä ryhmiä, saada ryhmäkoot tarpeeksi pieniksi ja taitotason mukaisiksi ja kuitenkin tarjota kullekin ryhmälle 2-3 valmentajan muodostaman tiimin ohjaus. Tähän kaikkeen tarvitsemme sinua!
  • Jos olet kiinnostunut tai haluat lisätietoja, ota yhteyttä valmennusvastaava Jouni Lindiin jouni.lind@saunalahti.fi p. 050 521 3305.