Power Cup Joensuussa 6.–9.6.2024

Vuoden 2024 Power Cup pelataan Joensuussa kesäkuun alussa. Pelipäivät ovat torstaista 6.6. sunnuntaihin 9.6.2024. A- ja F-ikäiset aloittavat pelit lauantaina 8.6. aamulla. F-ikäisille on tarjolla mahdollisuus harjoituspeleihin torstaina ja perjantaina.

Pelaajat, valmentajat ja joukkuehuoltajat tilaavat kisapassit tämän sivun alaosassa olevalla lomakkeella. Ilmoittautumisaika päättyy 1.3.2024. Myöhemmin ilmoittautuminen on mahdollista, mutta hinnat ovat korkeammat.
Tapahtuma-alueelle on vapaa pääsy, joten pelaajien tukijoukot pääsevät halutessaan seuraamaan otteluita. Joukkueiden toimintaan otteluissa osallistuvien huoltajien on kuitenkin hankittava kisapassi ja ilmoittauduttava alla olevalla lomakkeella.

Ennen ilmoittautumista on sovittava matkustamis-, majoitus- ja huoltajajärjestelyt joukkueen kesken. Ottakaa huomioon, että koululla majoittuvien pelaajien mukana on oltava samaa sukupuolta oleva aikuinen valvoja, jolle on hankittava kisapassi.

Pumalaisille järjestetään mahdollisuus bussikuljetukseen Joensuuhun ja takaisin. Joensuussa käytetään turnausjärjestäjän kuljetuksia. Yhteiskuljetus Helsingistä lähtee jo keskiviikkona 5.6. iltapäivällä. Kuljetukset Helsingistä Joensuuhun sekä kisapaikalla Joensuussa varataan erikseen myöhemmin. Kuljetusten hinta on 45–65 €, hinta varmistuu myöhemmin. Niiden, jotka matkustavat Joensuuhun keskiviikkona ja majoittuvat koululla, on varattava kisapassi keskiviikosta sunnuntaihin.
Kisapassin seuraosuuteen sisältyy mahdollisuus kuljettaa Helsingistä suurempia tavaroita, kuten patjoja koulumajoitukseen, vaikka muuten käyttäisikin muuta kuljetusta.

Ilmoittautuminen on sitova. Jos ei pystykään osallistumaan, kisapassin voi siirtää toiselle pumalaiselle. Jos passille ei löydy vastaanottajaa, rahat saa takaisin vain lääkärintodistuksella.

Kisapassien hinnat pumalaisille

(sulkeissa hinnat 1.3.2024 kello 24 alkaen)

Pelaajat Apuvalmentajat ja joukkuehuoltajat
keskiviikosta sunnuntaihin (koulumajoittujat, jotka matkustavat keskiviikkona) 235 € (255 €) 200 € (220 €)
torstaista sunnuntaihin (peruspassi) 215 € (235 €) 180 € (200 €)
perjantaista sunnuntaihin (viikonloppupassi) 200 € (220 €) 165 € (185 €)

Kisapassin hintoihin on lisätty PuMan seuraosuus, joka tarvitaan joukkueiden päävalmentajien ja seuran Power Cup -vastaavien kisapasseihin sekä muihin yhteisiin kuluihin. Lisäksi tulee mahdollisten bussikuljetusten hinta. Kisapassin lisäksi voi tulla joukkueen kesken sovittuja kuluja, kuten mahdolliset osuudet majoituskuluista tai joukkuehuoltajien kisapasseista.

Kisapassista ja muista kuluista lähetetään sähköpostitse lasku ilmoittautumisajan päätyttyä.

Kisapassi sisältää:

• pelaamisen, ottelujärjestelyt ja tulospalvelun koko turnauksen ajan
  • koulumajoituksen, joka on oleellinen ja ikimuistoinen osa turnausta ja sen tunnelmaa
  • ruokailut
  • turnauspaidan ja kisapassipussin
  • tapahtumatorin ohjelmat ja aktiviteetit

Turnauspaidan kokotaulukko (mitat cm)

Mitta 130/140 150/160 XS S M L XL XXL 3XL
A ½ x rinnan ympärys 39 44 43 47 51 55 59 65 71
B Etupituus 53 59 65 68 71 74 77 80,5 84

Joukkueen turnausosallistumisesta ja käytännön järjestelyistä voi kysyä omalta joukkueenjohtajalta. Kysymykset yleisistä Power-järjestelyistä voi lähettää osoitteeseen powercup@puma-volley.fi. Kysymykset turnauksen järjestelyorganisaatiolle välitetään keskitetysti PuMan Power Cup -vastaavien kautta!