Etelän Beach Volley mestaruudet ratkottu
PuMa-Volley ryJulkaistu: 27.07.2024 18.30

Etelän Beach Volley mestaruudet ratkottu

Hieno päivä Vantaalla! Kisoissa mukana 27 paria ja kiva tunnelma. PuMan pojat olivat järjestäneet hienot puitteet pelata Etelän beach-mestaruuksista!

U12-sarjassa mestaruuden vei pari Alex Nurmi ja Kerttu Vierimaa, hopealle sijoittui Lauri Kiviö ja Benjamin Badla, pronssille Eeda Kaske ja Stella Ollila.

U14 -tytöissä mestaruuden otti pari Meena Holopainen ja Sanni Uotila, hopealle Hertta Purhonen ja Netta Seppälä, pronssille Silja Mäkelä ja Ella Rummukainen. Seuraavat sijat Kovalainen/Martikainen, Kiviö/Sahlman, Lehtinen/Hakonen, Puuska/Kero, Lyydia/AE, Kovalainen/ Karikunnas.

U14-pojissa vahvin oli pari Elmo Heimala ja Eelis Peltonen, hopealle sijoittui Lenni Lehiö ja Niilo Peippo. Pronssin otti Team Omaremix, pelaajina Tiitus Laurila Viljami Hakala. 4. sijoittui pari Einiö/Långstedt.

U16-tytöissä mestaruuden vei pari Miina Kojo ja Livia Peippo. Hopealle sijoittui Enna Norrbäck ja Miisa Långström, pronssille Sella Isohookana ja Silja Lamberg. Seuraavat sijat Kärkkäinen/Suursoho, Purhonen/Hammaren, Team Välimäki/Holttinen, Peltola/Paul ja Ihamäki Marinov.

U16-pojissa tuli poisjäämisiä. Mestaruuden vei pari Lauri Lind ja Hugo Pöyhönen (oikeanikäisinä pelaajina). Hopean sai yli-ikäinen pari Eirik Suomi ja Ali Aqha.

Parhaana pelaajana palkittiin U16-tyttöjen mestaruuden voittanut Livia Peippo.

Onnea kaikille palkituille!

Kiitos järjestelyistä myös Biitsi Vantaalle, joka mahdollisti turnauksen järjestämisen ja vahvan tuen itse järjestelyille!